هتل

 

تهران دارای بسیاری از جاذبه­های گردشگری است که بازدید از آنها، لحظات خاطره­انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. از موزه­ها و کاخ­های تاریخی گرفته تا پارک­ها و باغ­وحش­­ها؛ اما همان­طور که می­دانید برای لذت­بردن از این همه جاذبه، نیاز به یک محل اقامت مناسب دارید. هتل کوثر تهران، یکی از هتل­ها 4 ستاره است که امکانات و خدماتی در حد هتل­های 5 ستاره به شما ارائه می­دهد.

معرفی  اجمالی بهترین هتل های 4 ستاره تهران

هتل های 4 ستاره تهران، هتل­هایی هستند که امکانات و خدمات بالایی را به میهمانان خود ارائه می­دهند. این هتل­ها معمولاً در مرکز شهر واقع شده­اند و نمایی از خیابان­ها و مراکز مهم را به شما نشان می­دهند.

واحدهای اقامتی هتل های 4 ستاره تهران در مقایسه با هتل­های 3 ستاره و دو ستاره، بزرگ­تر و مجهزتر هستند. این هتل­ها، عموماً دارای امکاناتی مانند سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و سالن کنفرانس هستند. صبحانه در این هتل­ها به صورت بوفه است و بسیار متنوع و خوشمزه در اختیار شما قرار می­گیرد.

پرسنل این هتل­ها، افرادی مجرب، متعهد و خوش­برخورد هستند و در صورت نیاز به کمک یا راهنمایی به میهمانان خود خدمت می­کنند.

9 مورد از هتل های 4 ستاره تهران

در بخش قبلی با امکانات هتل های 4 ستاره تهران آشنا شدید، حال قصد داریم تا تعدادی از این هتل­ها را به شما معرفی کنیم. با اقامت در هر کدام از این هتل­ها، احساسی از اقامت در هتلی 5 ستاره به شما دست خواهد داد.

همه هتل های 4 ستاره تهران به امکانات خوبی مجهز هستند و بهترین خدمات را به شما ارائه می­دهند. استخر، سونا، سالن ورزشی، سالن زیبایی، رستوران، کافی­شاپ، پارکینگ و اینترنت از جمله امکاناتی هستند که در این هتل­ها وجود دارند. در ادامه با این هتل­ها بیشتر آشنا خواهید شد.

هتل کوثر

حتماً خیلی از شما نام هتل کوثر را شنیده­اید. این هتل یکی از معروف­ترین هتل های 4 ستاره تهران است که در خیابان ولیعصر واقع شده است. اقامت در هتل کوثر، دسترسی شما را به مراکز اداری و بسیاری از وزارتخانه­های کشور، راحت­تر می­کند.

هتل کوثر، 5 طبقه و 95 واحد اقامتی را در اختیار شما قرار می­دهد. این اتاق­ها شامل اتاق­های دو تخته توئین، دبل و اتاق­های سه تخته می­شوند. اگر زوج جوانی هستید که به تازگی ازدواج کرده­اید، اتاق­های دو تخته بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

تمام اتاق­های هتل کوثر دارای امکاناتی مانند یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی، اینترنت و صبحانه رایگان هستند. با انتخاب هتل کوثر، گویی در هتل 5 ستاره اقامت کرده­اید. این هتل همه امکاناتی که از یک هتل 5 ستاره انتظار دارید، را برای شما فراهم می­کند.

رستوران­های شیک مانند رستوران زیتون و دلشدگان، غذاهای خوشمزه، اتاق­های لوکس و اینترنت از جمله دیگر امکانات این هتل هستند. یکی دیگر از مزایای اقامت در هتل کوثر، نزدیکی به کلیسای سرکیس مقدس، تئاتر شهر، موزه گلستان و بسیاری جاذبه­های دیگر تهران است. از هتل کوثر تا فرودگاه مهرآباد، 18 دقیقه و تا فرودگاه امام خمینی، 45 دقیقه فاصله است.

هتل سیمرغ

 

هتل

 

با انتخاب هتل سیمرغ، اقامتی متفاوت در تهران تجربه خواهید کرد. این هتل، یکی از هتل های 4 ستاره تهران است که سابقاً به نام هتل میامی در خیابان ولیعصر فعالیت می­کرد. معماری واحدهای این هتل بر اساس معماری دوران هخامنشی ساخته شده­اند.

واحدهای هتل سیمرغ تهران به شکل اتاق­های یک تخته، دو تخته و سوئیت­های نرمال به شما ارائه می­شوند. این اتاق­ها، امکاناتی در سطح استانداردهای جهانی در اختیار شما قرار می­دهند.

امکانات هتل سیمرغ شامل رستوران، کافی­شاپ، استخر، سونا و جکوزی است. در مجموعه ورزشی هتل می­توانید از امکانات بی­نظیر ورزشی استفاده کنید.

اگر هتل سیمرغ را برای اقامت خود در تهران انتخاب کنید، از هوای پاک و سالم پارک ساعی که در نزدیکی هتل واقع شده، بهره ببرید. اگر با خودرو شخصی به تهران رفته­اید، نگران نباشید! پارکینگ هتل سیمرغ با امکانات عالی در اختیار شما قرار دارد.

در هتل سیمرغ لازم نیست نگران نظافت و تمیزی اتاق خود باشید. خدمات نظافت و خدمات اتاق در این هتل برای شما مهیا است. با ویژگی­هایی که از هتل سیمرغ در اختیار شما قرار دادیم، بی­شک مشتاق اقامت در آن خواهید شد.

هتل فردوسی

در این بخش با یکی از بزرگترین هتل های 4 ستاره تهران به نام هتل فردوسی آشنا می­شوید که در خیابان فردوسی واقع شده است. این هتل دارای 6 طبقه و 25 واحد اقامتی است که شامل اتاق­های یک تخته، دو تخته و سوئیت دو نفره می­شوند.

در تمام واحدهای اقامتی هتل فردوسی از امکاناتی مانند کمد، میزتحریر، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و دراور برخوردار خواهید شد. تمامی اتاق­ها مجهز به سرویس بهداشتی و خدمات روم سرویس هستند.

در لابی هتل فردوسی این امکان را خواهید داشت که با دوستان خود، قرارهای کاری یا تجاری خود را برگزار کنید. در استخر هتل می­توانید آبنتنی کنید و یک روز شادی را شروع کنید.

هتل فردوسی در نزدیکی بازار بزرگ تهران، کاخ گلستان، موزه ایران باستان و دروازه تهران قرار گرفته است. امکانات هتل فردوسی شامل رستوران­های متنوع سنتی، ایرانی و فرنگی، تالارهای متعدد ضیافت و سالن همایش و خدمات نظافت است. شما می­توانید در هتل فردوسی و در تالارهای آن، صبحانه­ای مفصل را نوش جان کنید.

اگر هتل فردوسی را برای اقامت در تهران انتخاب کنید، نرخ اقامتی کمتری را نیز پرداخت خواهید کرد. این یکی از مزیت­های انتخاب هتل فردوسی است که باید از آن اطلاع داشته باشید.

هتل آساره

یکی دیگر از هتل های 4 ستاره تهران که تقریباً نوساز است و امکانات خوبی در اختیار شما قرار می­دهد، هتل آساره است. این هتل در محدوده خارج از ترافیک قرار دارد. با اقامت در این هتل، شانس این را خواهید داشت که در در خیابان­های خلوت و به دور از ترافیک خسته­کننده تهران اقامت کنید.

هتل آساره در سال 1388 و در 58 باب واحد اقامتی تأسیس شد. این هتل از هتل­های مقرون­به­صرفه تهران است که طرفداران خاص خود را دارد. اتاق­های هتل شامل اتاق­های یک تخته، دو تخته، سوئیت یک خوابه دو نفره و سوئیت دو خوابه دو نفره می­شود.

همه واحدهای اقامتی هتل آساره دارای امکاناتی از قبیل صبحانه، رخت­آویز، چای­ساز، یخچال سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس و آباژور است.

هتل آساره مجهز به رستورانی با ظرفیت 80 نفر است که منوی مفصلی از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را در اختیار شما قرار می­دهد. در کنار غذا از سالاد و دسرهای متنوع نیز بهره­مند می­شوید. به دلیل کیفیت بالای غذاهای این رستوران، نمره بالایی از کیفیت را به خود اختصاص داده است.

اجاره خودرو، آرایشگاه، سیستم تهویه مطبوع، سالن ورزشی، جکوزی، شبکه پخش فیلم، وسایل بدنسازی، پارکینگ و ماساژ از دیگر امکانات هتل آساره است.

هتل پارسیان انقلاب

 

هتل

 

آیا دوست دارید در یکی از مجلل­ترین هتل های 4 ستاره تهران اقامت داشته باشید، هتل پارسیان انقلاب بی­ترید گزینه عالی برای شما خواهد بود. این هتل، چشم­اندازی از شهر تهران را برای شما به نمایش می­گذارد. در طبقه شانزدهم هتل می­توانید از خوردن غذاهای خوشمزه رستوران لذت ببرید.

هتل پارسیان انقلاب تهران در سال 1356 در مرکز شهر تهران ساخته شد. این هتل، 16 طبقه و 248 باب واحد اقامتی دارد. اتاق­های هتل به شکل اتاق­های دو تخته و سوئیت به شما ارائه می­شود.

هتل انقلاب با استفاده از بهترین استانداردهای روز دنیا و هتل­داری ساخته و طراحی شده است. اگر به هتل بروید، نمای زیبای آن از همان بدو ورود شما را مبهوت خود می­کند. این نما به رنگ آبی و سفید است و دارای معماری جذابی است.

اتاق­های هتل انقلاب دارای متراژ بالایی هستند؛ بنابراین فضای بزرگی را در اختیار شما قرار می­دهند. سوئیت­ها در طبقات بالاتر قرار گرفته­اند و از دکوراسیون شیک­تری برخوردار هستند. تمامی این اتاق­ها، نورگیر و منظره زیبایی را به شما نشان می­دهند.

رستوران نارون هتل با سقف­ها و دیوارهای شیشه­ای، شما را مجذوب خود خواهد کرد. رستوران نارون، پارسه و رستوران گردان هتل، منوی متنوعی را در اختیار شما قرار می­دهند.

هتل اسکان الوند

همراه شما سراغ یکی دیگر از هتل های 4 ستاره تهران می­رویم که در بهترین نقطه پایتخت واقع شده است. این هتل در سال 1393 ساخته شده و دارای 64 اتاق و سوئیت مجهز و لوکس است. از اتاق­های این هتل، چشم­اندازی از شمال تهران، کوه، محوطه هتل و خیابان را مشاهده خواهید کرد.

هتل اسکان الوند از هتل­های 4 ستاره­ای است که امکاناتی در ابعاد مختلف به مسافران خود ارائه می­دهد. سالن اجتماعات هتل، مجهز به امکاناتی مانند امکانات صوتی و تصویری است. این هتل، دسترسی مناسبی به اماکن سیاسی و اقتصادی تهران دارد.

با اقامت در هتل اسکان الوند، دیگر نگران رفت­وآمد خود نباشید. در این هتل از خدمات تاکسی سرویس مانند مترو، اتوبوس یا قطار می­توانید بهره خواهید برد. از جمله جاهای دیدنی تهران که نزدیک هتل اسکان الوند واقع شده می­توان به بوستان ساعی، بوستان آب و آتش، باغ موزه زندان قصر، میدان منیریه و پل طبیعت اشاره کرد.

از جمله امکانات ورزشی هتل اسکان الوند نیز می­توان به سونا، جکوزی، سالن بیلیارد و سالن ورزشی اشاره کرد. رستوران شار با بوفه صبحانه، رستوران شارلانژ با پخت غذاهای بین­المللی و شاربیسترو با ارائه نوشیدنی­های سرد، گرم و انواع کیک محیط خوبی را در اختیار شما قرار می­دهد.

هتل بزرگ

 

هتل

یکی از جذاب­ترین هتل های 4 ستاره تهران، هتل بزرگ است که در سال 1356 در خیابان ولیعصر ساخته شد. این هتل با 288 باب واحد اقامتی در قالب اتاق­های یک تخته و دو تخته، خاطرات ماندگاری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

امکاناتی مانند مبلمان، میز، تلویزیون، یخچال، چای‌ساز، میز دو منظوره آرایش و کار، سیستم تهویه هوای مطبوع و صندوق امانات در این اتاق‌ها موجود است. اگر برای کار یا تجارت به تهران سفر کرده­اید، سوئیت گرند گزینه خوبی برای شما است.

سوئیت­های گرند، متراژ بالایی دارند و دارای دکوراسیون مدرن و فضای مرتبی هستند. وان، جکوزی و دستگاه بی­آرتی و دستگاه اسپرسوساز از دیگر امکانات این سوئیت­ها محسوب می­شوند. تمام اتاق‌ها و سوییت­های هتل بزرگ، بالکن دارند. به دلیل بالکن بزرگ و موارد ایمنی امکان استفاده در هتل را ندارید.

هتل بزرگ دارای پارکینگ مسقف با اتاق سیگار، خدمات واکس کفش، لاندری، ترانسفر فرودگاهی و اتاق سیگار است.  اگر به تماشای فیلم­های سینما علاقه دارید، هتل بزرگ گزینه خوبی است.

هتل بزرگ، فاصله 10 دقیقه­ای تا سالن­های سینما دارد. می­توانید در کنار خانواده، لحظات شادی را سپری کنید. رستوران با ارائه سه وعده غذایی و کافی­شاپ در محیط دنج، به خوبی از شما پذیرایی می­کنند.

 

هتل آرامیس

اگر به دنبال اقامت در یکی از هتل های 4 ستاره تهران هستید که علاوه بر قیمت مناسب، امکانات خوبی نیز به شما ارائه دهد، هتل آرامیس گزینه خوبی است. این هتل در مرکز شهر واقع شده و دارای 7 طبقه است. هتل آرامیس تهران 84 واحد اقامتی را در فضایی دنج و آرام در اختیار مسافران قرار می­دهد.

در بدو ورود به هتل آرامیس با لابی روبه­رو می­شوید که دارای لوازم لوکس و چیدمان زیبایی است. نورپردازی، آیینه­کاری و کاغذدیواری از ویژگی­های هتل آرامیس است.

اتاق­های هتل آرامیس شامل اتاق­های اتا­ق­های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت­های بزرگ می­شوند. از این اتاق­ها می­توانید چشم­اندازی از خیابان­های تهران را نظاره­گر باشید. در صورت اقامت در اتاق­های لوکس، سوئیت جونیور بهترین گزینه است.

اگر اهل خرید و بازارگردی هستید، هتل آرامیس را برای اقامت در تهران انتخاب کنید. این هتل دسترسی مناسبی به مراکز تجاری پایتخت دارد که با قیمتی مناسب و کالاهای متنوع، لذت خرید را برای شما دوچندان می­کند.

در طبقه اول هتل، کافی­شاپ با امکانات کامل رفاهی وجود دارد که می­توانید انواع نوشیدنی­های متنوع را سفارش دهید. اگر به رستوران هتل آرامیس وارد شوید، فضای بزرگ و آرام در کنار میزهای مرتب و لوکس، شما را شگفت­زده خواهد کرد.

جمع­بندی

اگر به دنبال اقامتی راحت در پایتخت هستید، هتل های 4 ستاره تهران می­توانند گزینه­های مناسبی برای شما باشند. هتل­هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، با ارائه خدمات متنوع و کیفی، نیازهای شما را در زمینه­های مختلف برآورده می­کنند.

هتل های 4 ستاره تهران، موقعیت مکانی خوبی دارند. این هتل­ها، اتاق­های مجهز، امکانات رفاهی و پرسنل مجربی دارند. این هتل­ها با ارائه امکانات ویژه، سعی در رضایتمندی شما دارند.

هتل­هایی که در مقاله اشاره کردیم، همگی گزینه­های خوب اقامتی در تهران هستند که با توجه به بودجه خود می­توانید یکی را برای اقامت در پایتخت انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *